Mesin Kopi Arissto RM1

June 09, 2019

Arissto

Nikmati Kopi Premium tulen dari Itali dengan Mesin Kopi ARISSTO hanya RM1 Sebulan!


Mesin kopi premium ARISSTO ini boleh menyediakan lebih daripada 10 jenis minuman kopi premium seperti Espresso, Cappuccino, Latte, Mocha, selain secawan koko dan susu panas dalam masa kurang daripada 60 saat.

Mesin kopi premium ARISSTO berteknologi tinggi ini dipasarkan pada harga RM1,580 seunit tetapi dengan plan sewa ARISSTO, hari ini anda boleh memilikinya dengan sewaan serendah RM1 sebulan dengan minima belian sekotak kopi RM21.60 sebulan TANPA IKATAN KONTRAK!

Jika anda bercadang hendak membeli mesin kopi, TUNGGU DULU! Tunggu, sehingga anda tahu mengenai 'Pelan RM 1 Mesin Kopi ARISSTO'

Ianya akan memberikan anda penjimatan sehingga 99% dan menghilangkan kerunsingan anda daripada masalah berkaitan mesin kopi.

Ramai yg telah mencuba dan berpuas hati dgn Mesin dan kopi ARISSTO.


Arissto Capsule


Mesin Kopi Arissto


Macam tak percaya RM1 je sewa mesin kopi ARISSTO kan?

Bukan sebarang kopi, ini kopi premium dari Itali.


Saya terangkan sikit😎


Pembayaran sewa bulanan RM1 dan minima sekotak kopi RM21.60, anda boleh pilih untuk menggunakan kad kredit atau kad debit.

Pembayaran melalui kad kredit, hanya perlu bayar RM1 dan RM21.60. Terus boleh bawa pulang 1 mesin kopi dan 1 kotak kapsul kopi (10 kapsul) untuk order permulaan.

Jika menggunakan kad debit pula, anda perlu bayar deposit RM100 + RM1+ RM21.60 dan terus bawa pulang 1 mesin dan 1 kotak kapsul kopi.

Peluang yg best untuk coffee lover. Bagi peminat Premium Coffee, ini mungkin sebuah mesin KEBAHAGIAAN!

BERITA BAIK!
Saya menawarkan perkhidmatan FREE POSTAGE bagi pelangan2 saya di Semenanjung Malaysia. Jom daftar hari ini!




Video Tentang Arissto Coffee Machine:

You Might Also Like

0 comments

Blog Archive

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe